صفحه نخست درباره ما تماس با ما جستجو در گواهينامه ها آرشيو مقالات مشتریان ما پروژه ها
English فارسی




 
برای اولین بار در ایران
موسسه خدمات مدیریت و فناوری رشد قلم چی، با همکاری اتحادیه حفاظتی پایتخت، دوره تخصصی بلند مدت مهارتی طراحی مهندسی سامانه جامع نظارت تصویری برگزاری می کند.

به منظور تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص در حوزه طراحی مهندسی سامانه های نظارت تصویری در کشور، موسسه خدمات مدیریت و فناوری رشد قلم چی، به عنوان اولین موسسه با فعالیت دانش بنیان در حوزه طراحی و تولید سامانه های نظارت تصویری در کشور و به عنوان مولف اولین استاندارد ملی امنیت الکترونیک، درنظر دارد نسبت به برگزاری دوره تخصصی بلند مدت مهارتی طراحی مهندسی سامانه جامع نظارت تصویری، با همکاری اتحادیه حفاظتی پایتخت، اقدام نماید. افراد برگزیده این دوره، در موسسه استخدام خواهند شد.

شرکت کنندگان در این دوره تخصصی، باید حداقل دارای مدرک کارشناسی از رشته مرتبط (تمامی شاخه های مهندسی برق، کامپیوتر، IT یا ICT) بوده، بیش از 5 سال سابقه کار در حوزه نظارت تصویری داشته باشند. آشنایی کامل شرکت کنندگان در این دوره تخصصی با مباحث پایه شبکه (+Network)، سیستم عامل ویندوز (در حد MCSA) و مباحث پسیو شبکه (نحوه سیم کشی و کابل کشی ساختار یافته) الزامی بوده، آشنایی ایشان با سیستم عامل لینوکس مزیت به حساب می آید. شرکت کنندگان در دوره در صورتی ثبت نام خواهند شد که علاوه بر سربلند شدن از بررسی عملی رزومه و احیاناً بازدید های میدانی، بتوانند حدنصاب لازم را در آزمون کتبی پیش ثبت نام کسب نمایند.

از آنجا که شرکت کنندگان در این دوره بلند مدت تخصصی، دانشی منحصر به فرد را کسب می نمایند، لذا موظفند به اصول حرفه ای پایبند بوده، تعهد نامه محضری مرتبط را منعقد نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، لطفاً درخواست خود را به همراه رزومه به رایانامه design@gmtii.com ارسال فرمایید. 



 
 
fx15 kilo aldırıcı maurers