صفحه نخست درباره ما تماس با ما جستجو در گواهينامه ها آرشيو مقالات مشتریان ما پروژه ها
English فارسی




 
جلسه کمیسیون نهایی استاندارد امنیت الکترونیک بانک‌ها، موسسات مالی، اعتباری، قرض الحسنه و صرافی های کشور برگزار شد

صبح روز سه شنبه، هفدهم دی ماه سال 1391، موسسه خدمات مدیریت و فناوری رشد قلم‌چی، به عنوان متولی تدوین آئین کار امنیت الکترونیک بانک‌ها، موسسات مالی، اعتباری، قرض الحسنه و صرافی‌ها، میزبان برگزاری کمیسیون نهایی تالیف استاندارد بود. این جلسه که با حضور هیات مولفین، به ریاست دکتر محمد قلم چی، رئیس تالیف این استاندارد برگزار شد، 150 دقیقه به طول انجامید و در پایان متن پیشنویس این استاندارد جهت ارائه به کمیته ملی مصوب شد.
علیرغم تعطیلی غیرمترقبه روز گذشته شهر تهران، اکثر مدعوین در جلسه حضور داشتند که در بین مدعوین، نماینده وزارت کشور، نماینده بنیاد تعاون ناجا و نایب رئیس اتحادیه الکترونیک جزو شرکت کنندگان شاخص این جلسه بودند. حضور شرکت های صاحب نام تولیدکننده، تامین کننده، مشاور و پیمانکار سیستم‌های حفاظت الکترونیک نیز از ویژگی های دیگر این جلسه بود.
شرکت های تامین کننده و پیمانکار بیشتر مد نظر داشتند تا استاندارد حاوی جزئیات فنی بیشتری باشد. افزودن امنیت تلفن سانترال و حذف ریز مشخصات فنی مرکز داده نیز مورد نظر اکثر شرکت کنندگان در جلسه بود.
نکته دیگری که در جلسه مورد بحث قرار گرفت، تاکید بر حداقل های فنی مشاورین فعال در حوزه بانک‌ها و آموزش مداوم تمامی ارکان پروژه بود که دکتر قلم‌چی با اعلام برگزاری کنگره امنیت الکترونیک، بر این نگرانی پایان داد.
در پایان تمامی سوالات شرکت کنندگان توسط رئیس تالیف پاسخ گفته شد و دو مورد به رای گیری گذاشته شد.

در این جلسه، ضمن تقدیر تمامی شرکت کنندگان از مساعی موسسه خدمات مدیریت و فناوری رشد قلم چی در استاندارد سازی حوزه امنیت و حفاظت الکترونیک در کشور، شرکت کنندگان حمایت خود را از این حرکت ملی اعلام داشتند.
این جلسه که راس ساعت 9:30 آغاز به کار کرد، با امضای صورت جلسه در ساعت 12 به کار خود پایان داد.
جلسه کمیسیون نهایی استاندارد امنیت الکترونیک بانک ها


 


 
 
fx15 kilo aldırıcı maurers